środa, 18 sierpnia 2010

karta czwarta

Obudził mnie chłód. Zamknęłam okna. Patrząc w sufit nie dostrzegałam już nic. Każdego ranka od pierwszej myśli ogarnia mnie jedynie miłość. Nie wiem już jak to działa. Chciałabym czuć ciepło jego ciała całą dobę.
Czy jestem gotowa na zaangażowanie? Nigdy nie byłam z kimś tak po prostu. Bez zastanawiania się, myślenia, analizowania.
Niedługo nadejdzie czas całkowitej zagłady. Niecałe 10 miesięcy braku możliwości. Jednak żyjemy w ryzach społecznych wymagań. Ciągniemy naukę. Poświęcamy się, gdyż prawo od nas tego wymaga, a my nie mówimy "nie", bo także pragniemy lepszego życia. Umierając jutro miałabym do siebie niesamowity żal, że nie zachłysnęłam się życiem, ani razu...
Dlaczego nagość  dopuszczalna jest od pełnoletności? Czy gdyby te oto ograniczenie nie istniało ludzie inaczej dostrzegaliby cielesne piękno? Duchowy postęp?
Chciałabym zrozumieć. Nigdy nie zrozumiem.

Dżem- Chcę Ci coś opowiedzieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz